Dienstag, 28. Oktober 2014

Rrahim Sadiku - Kur ke shumë shokë

 
Kur ke shumë shokë
(Haxhi Muhaxherit,
në shenjë falënderimi e nderimi
për punën që bënë)

Kur ke shumë shokë
ke më shumë zemër,

më shumë vrull pune,
më shumë mirësi;
kur ke shumë shokë
dita shkurtohet
shndërruar në punë,
në etje për ardhmëri;
kur ke shumë shokë
ke më shumë liri,
më shumë atdhe;
kur ke shumë shokë
veten tënde shpalon para botës,
bota hapet për ty -
i tëri lumturi e dashur je!

17. 10. 2014

Komente ne Facebook:

MIKEL GOJANI, shkrimtar:
Poezi me vlera dimensionale,qe ben fjale per nje krijues te palodhshem te letersise dhe kultures shqiptare, njeheresh edhe shperndares i zellshem te drites se mendimit, te diturise dhe i vertetesise se te tjereve.

AGIM GASHI, rapsod dhe poet:
Rrahimim, e ka vra shenjen sot. Poezi e thurrur mjeshtërisht dhe për një person me vlera të pakrahasueshme kombëtare. Haxhiu nuk u ndal asnjëherë, as në atdhe e as në mërgim për atdhe. Mua zemra mal më bëhet kur shof që Haxhiun e nderojnë njerzit. Fundja ai që nderon Haxhiun, ka nderuar veten. Sepse, Haxhi Muhaxheri meriton respektin nga kolegët dhe të gjithë ata që e shkruajnë dhe e duan poezinë dhe çdo gjë që merret me letërsi. Ju Uroj te dyve suksese e lumturi në fitore të reja!

PREND BUZHALA, shkrimtar dhje studius i letërsisë:
Po i bashkangjitem Agimitt: e ke goditur shenjën me këtë tribut poetik...

MUSA JUPOLLI, poet:
Haxhi Muhaxheri i mveshur me ngjyra pene, me dashuri arti, si në vargun e poetit Rrahim Sadiku.

MENTOR THAQI, poet:
Haxhi Shqipnia, poeti i 7 palë zemrave dhe 77 palë dashurive në shpirtin e tij të madh ... sa i kompletuar lexohet dhe frymon në vargun e Rrahimit !!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen